Google Ads Uitbesteden
Nu eenmalig voor een extra laag starttarief
- Bovenaan in Google op de belangrijkste momenten
- Ontvang aanvragen, bestellingen, telefoontjes of mailtjes
- Betaal nooit teveel

Google Ads Uitbesteden
bij Real Impact Ads
- Jaren ervaring bij een #1 Dutch Search Award Google Ads Bureau
- Meerdere cases meegedaan met klanten bij de Dutch Search Awards
- Top-level kennis van de laatste tips, tricks en updates
Betaal nooit teveel
We brengen precies in kaart wat een klant u oplevert. En we maken precies inzichtelijk wat online adverteren u gaat kosten. Op deze manier zijn we in staat samen het rekensommetje te maken, waardoor we beiden zeker weten of we winstgevend te werk gaan.
Transparantie
Geen moeilijke termen, vage kosten en beperkte inzichten. We maken heel duidelijk welke strategie we gaan varen, hoeveel dit kost en wanneer het een succes is. Hier zult u steeds op een pro-actieve manier van op de hoogte gehouden worden.
Flexibiliteit
We willen alleen met u samenwerken wanneer het voor u winstgevend is. En hoewel we geloven dat we u altijd verder kunnen helpen, bieden we u daarom een grote flexibiliteit. Geen vaste contracten, maar altijd de mogelijkheid om maandelijks op- en af te schalen, of te stoppen.
Wilt u meer van uw diensten/producten verkopen via Google-advertenties?
Maar u weet niet precies hoe, of u twijfelt of het beter kan?
Dan bent u op het juiste adres. Ik sta te popelen om uw uitdagingen op te lossen. Ik kan me voorstellen dat u tegen een van de volgende uitdagingen aan loopt:
Voor E-commerce
- Wat is het juiste campagnetype voor mij? Performance Max of Standard Shopping?
- Wat is mijn ideale ROAS?
- Hoeveel en welke campagnes heb ik nodig?
- Hoe optimaliseer ik mijn feed naar een volgend level?
Of wellicht bent u nog helemaal niet begonnen en vraagt u zich gewoon af:
- Hoe kan Google Ads mij helpen bij het realiseren van meer verkopen?
- Hoeveel kost dit en wat levert het op?
Ik begrijp uw vragen en neem uw zorgen graag van u weg. Zodat we winstgevende advertenties gaan draaien en alles uit uw account halen.
Wilt u meer van uw diensten/producten verkopen via Google-advertenties?
Maar u weet niet precies hoe, of u twijfelt of het beter kan?
Dan bent u op het juiste adres. Ik sta te popelen om uw uitdagingen op te lossen. Ik kan me voorstellen dat u tegen een van de volgende uitdagingen aan loopt:
Voor Leadgeneratie
- Hoe kom ik van de lage kwaliteit leads af?
- Hoe weet ik zeker dat ik de juiste mensen bereik?
- Wat is mijn ideale Cost per Lead?
- Hoeveel en welke campagnes heb ik nodig?
- Hoeveel % van mijn leads wordt echt klant?
Of wellicht bent u nog helemaal niet begonnen en vraagt u zich gewoon af:
- Hoe kan Google Ads mij helpen bij het vinden van meer leads?
- Hoeveel kost dit en wat levert het op?
Ik begrijp uw vragen en neem uw zorgen graag van u weg. Zodat we winstgevende advertenties gaan draaien en alles uit uw account halen.
1. Telefonische kennismaking
We hebben contact met elkaar opgenomen. Dit kan zijn doordat u een van de formulieren heeft ingevuld of wanneer u direct belt/mailt. We maken even telefonisch kennis en ik heb wat vragen over uw bedrijf en uw uitdagingen. Indien ik u verder kan helpen, plannen we een vrijblijvend gesprek in. Duur telefonische kennismaking: circa 5 a 15 minuten.
2. Fysieke of digitale ontmoeting
Afhankelijk van uw voorkeur ontmoeten we elkaar fysiek of digitaal. Tijdens deze ontmoeting is het mijn doel zoveel mogelijk over uw bedrijf te weten te komen. Ik ben erg benieuwd wat u doet, waar u uw geld mee verdiend, wie uw doelgroep en klanten zijn, en nog veel meer. Na dit gesprek weet ik, waar en hoe ik mijn onderzoek moet doen. Duur eerste ontmoeting: 60 a 90 minuten.
3. Onderzoek en voorstel
Na onze ontmoeting ga ik op onderzoek uit. Indien uw al een bestaand Google Ads-account heeft, analyseer ik deze grondig en vind ik zwakke- en verbeterpunten. Als u nog geen Google Ads-account heeft, onderzoek ik de mogelijkheden en kansen en deel ik u hoe we deze aan kunnen vliegen. We zullen opnieuw een afspraak inplannen en ik zal mijn bevindingen met u delen. Duur onderzoek en voorstel: een paar dagen tot een week.
4. Samenwerking
Indien we beiden overtuigd zijn, gaan we de samenwerking met elkaar aan. Ik optimaliseer uw campagnes of ik maak uw volledige account op. Vervolgens monitor en verbeter ik deze. Dat alles zonder dat u er omkijken naar hoeft te hebben. Ik houd u pro-actief op de hoogte van de vorderingen. Afhankelijk van uw wensen spreken we wekelijks, twee-wekelijks of maandelijks met elkaar af.
Zoals benoemd bied ik een grote flexibiliteit. Tijdens de samenwerking zit u nergens aan vast. Na drie maanden zullen we de samenwerking met elkaar evalueren.
Wat uw kosten zijn
De kosten voor een samenwerking kunnen variëren. Het ligt namelijk aan het marketingbudget waar we mee aan de slag gaan en de resultaten die het zal opleveren. Rechts geef ik u een indicatie. Mocht u vragen hebben over de kosten, neemt u dan alstublieft contact op.
Let op, de kosten die worden vermeld zijn altijd exclusief het marketingbudget.
Lager marketingbudget
Voor bedrijven met een relatief lager marketingbudget (circa <€1000 per maand) is het basistarief voor een samenwerking minimaal €250 per maand.
Hoger marketingbudget
Voor bedrijven met een hoger marketingbudget kunnen de kosten variëren op basis van wat de resultaten van de campagnes. De kosten zullen besproken worden tijdens de voorbereiding.